Snörugby, skitkul!

Hejsan! har precis kommit hem från en hård match i snörugby med klassen. Det var skit kul förutom att jag fick både Werner och Axel på mig. AJJ! Min ena axel och ryggen värker fortfarande och jag kommer inte behöva ta bort sminket ikväll för det gjorde mursal åt mej genom att mula mej!:( Hämden kommer, mursal, vänta bara;P Hade på mej mina mjukisbyxor (ni vet SS-byxorna, dom ljusgrå) och när vi var klara hade dom bytt färg till mörkgrå pga all snö. Sen puttade jag och Liz ner Jenni (som inte var med på gympan) i en snöhög, hihi. Vi försökte putta ner Harry också men den lilla fegisen sprang iväg"/ Nu sitter jag här i rosa mjukisdress med en ond hals (man fick ju inte ha halsduk + att jag blev lite väl skrikig ett tagXD)

Visst blev mina kläder vackra, det var inte bara lite tugnt att släpa hem allt...

Jag just nu, ni vill inte se mitt ansikte, jag lovar.
/J

Kommentarer
Postat av: harry

lame

2010-02-06 @ 18:47:52
Postat av: johanna

vaddå lame?

2010-02-07 @ 12:01:56
URL: http://suddenlywesee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0