sammanfattning från igår

Tjena! Igår var jag, Linn och Anna på Mikael Elias teoretsika gymnasium. Helt okej, förutom att vi gick fel när vi gick dit så vi fick leta en stund, haha, vi som var så självsäkra på vägen;P När vi var där frågade en tjej fråga om vi ville lyssna på en 10 minuters info i ett klassrum men jag och Linn hörde 3 minuter så vi sa visst! Sen stod vi där i typ 20 minuter och skrattade medan alla kollade konstigt på oss. Jag hade iaf stängt av ljudet på mobilen tillskillnad från en kille (som för övrigt var ganska snygg) inte hade gjort, ha!
Sen gick vi ut och ner till ljushallen/skåprummet/??? och där pratade vi lite med någon tjej som läste sam-sam. Liz ringde och frågade var jag var och det var tur att hon var med Love som är typ 1.80 (undrar hur lång han är? måste fråga) för annars hade jag nog inte sett dom. Jag måste sett lite dum ut när jag stod och hoppade och vinkade för att Love skulle se mej, hahaXDpratade lite med dom innan vi drog hemåt.
jag och Linn stannade på Mc Donalds vid Bromma plan där vi satt och pratade. Har inte ätit MC sen Polen men det var gott;P
Sen blev det stress hem för att byta om till träningen. Vi har fått en ny i laget. Skratta INTE nu, det är inte min idé att hon ska börja i vårt lag. Hon är en tysk utbytesstudent som går på Norra Real och heter Charlie.
1. Vad gör en tysk utbytesstudent i vårt lag?
2. Charlie, är inte det ett killnamn....eller?
3. Vem kom på den dumma idén??! Hon har spelat fotboll i typ 5 månader! Tro mej, hon söög!!!

Juliana Mini, jag och Liz. Imorgon blir det skidskor med alla 9:or på Norrviken. Jag ber för mej och alla att ingen ramlar i:)
/J


Kommentarer
Postat av: liz

jag tror faktiskt att han nästan är 1.90! typ 1.87 eller något sådant :O

2010-02-11 @ 22:12:07
Postat av: Anna

VA?! Fan va kort jag känner mig nu... :(

2010-02-11 @ 22:55:57
URL: http://suddenlywesee.blogg.se/
Postat av: johanna

jag då? jag var ju för fan lika lång som honom förut! Jag har ju alltid varit längst, nu har typ alla vuxit ikapp mej... "/

2010-02-12 @ 19:02:31
URL: http://suddenlywesee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0