Plugga, städa och B&J

Dagen har bestått av andra världkriget, städning (som var väl behövligt) och en iskall promenad. Har prov i so på fredag:( jag börjar bli lite trött på andra världskriget just nu, det känns VÄLIDIGT uttjatat..."/ Städade rummet så nu ser man mitt golv igen och det är ju alltid posivit:D Sen trostade jag dom 15 minusgraderna och snöstormen och gick ner till Statiol och köpte Ben & Jerry, mums! vad har mera hänt? Melodifestivalen ikväll:D Imorog ska jag på massage, skönt! Har träningsvärk i armen efter bowlingen, ont i ett knä (as usual) och sträckt min vad annars mår jag toppen:D:D haha, bye bye!

Så här tycker Johanna om att plugga.

Johanna äter sin älskade B&J<3

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0