paljettshorts

tjena, har precis övat klart på spanska glosorna. Ida var det core (mag- och ryggövningar)på gympan, helt okej men jobbigt!!! Jempa höll i det och hon var som vanligt duktig:D:D på Mentorn berättade jag, juliana mini och ann aom bowlingen på fredag. Liz tyckte vi skulle köra 80-tals kläder men jag tror jag skippar det, hehe. har hittat mycket jag vill köpa, tyvärr så fyller 2 skitar år snart (samma dag t.om!). Typiskt:( Vill ha en kavaj från BikBok och ett par paljettshorts, dom skulle jag troligtvis knappt använda men ändå, det är så fint:) Någon som vet var man kan köpa ett par?

snygga!

jag hatar verkligen sidor där man inte kan kopiera bilderna, vad tror dom att man ska göra med dom egentligen?? bläää!nej, nu måste jag ta bort sminket, ska träna ikväll i bromma gymnaium med den tyska utbytesstudenten (Jag håller med My. Hon kommer till sverige och det första hon kommer på är: oj, jag ska börja träna fotboll!)
/J


Kommentarer
Postat av: liz

shortsen hade ju passat perfa på discotemat!!!

2010-02-17 @ 18:50:03
Postat av: Viktoria ♥

sV: ja, kim hade otroligt fin klänning :D

2010-02-18 @ 16:28:31
URL: http://vickanss.blogg.se/
Postat av: johanna

SV liz: jag vet!! det var därför jag kom på det;P

2010-02-18 @ 19:17:09
URL: http://suddenlywesee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0