London

Tjenamors!
Ska nog börja göra mig i ordning nu, efter att ha suttit och skrivit texten om Colombia och faktiskt hunnit med en liten färd till Vällingby för att lämna tillbaka lite kläder som mamma hittat, men som inte var bra. Nu måste jag bara skriva ut regler om bowling. Haha, lite kul att man ska skriva regler om bowlingen, jag menar, de flesta kan nog reglerna redan ;)
Hmm.. nu kommer jag inte på något mer att skriva. Jo! Jag är fett avundsjuk på Jossi som nu är i London och roar sig. Jag vill också åka till London :( Bläääää!!!
Det är ju så härligt där!




Lite bilder jag tog senast jag var där i höstas. Bajs asså!

Inlägget skrevs igår, men tydligen så var blogg.se inte på min sida, så jag slänger upp det nu istället! Ikväll är det träning som gäller :)
Men innan dess, spanskaplugg...mindre kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0