Läsning pågår

Hejsan! Sitter ni också och kollar på OS eller har ni annat för er? Har suttit och halvkollat på cruling samtidigt som jag läste en bok på morgonen. Är det någon månniska som fattar reglerna? Jag har ingen aning"/ Sverige vinner iaf:D Ett till OS-GULD!! WIEE! Letade efter en bok igår som jag tänkte börja läsa, har läst ut "Ego Women" av Carolina Gynning (Skitbra, ett måste att läsa). Hittade såklart 2:an, 3:an, 4:an och 5:an men inte 1:an så jag fick gå upp på vinden men där låg den inte heller:( Börjar tvivla på att jag ens har den, hehe. Hittade alla mina fem-böcker istället. Har ni läst dom? Jag kunde läsa 1 bok per dag förut för dom är inte ens 200 sidor. Hittade 8 st fem-böcker och 4 st "Äventyrens ....". Har redan läst en bok, hihi:) Alla är skrivna av Enid Blyton, så om ni inte har något att läsa någon dag så kan ni läsa dom:) vad mer? ska åka och handla färg till min stol som jag ska måla om, ska bara komma på vilken färg jag ska ha... hmm, det lutar åt rosa eller grått. Vi får se:D Ikväll är det melodifestivalen:D hejaheja!

Min hög med böcker som jag ska försöka ta mej igenom nån gång. 1 down, 12 to go;)
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0