Kallt

Idag var det, som Johanna redan påpekat, och som de flesta förmodligen redan är väääl vedmetna om, svinkallt! Problem med tunnelbanorna var det också, så för en gångs skull är jag ganska glad över att kunna ta min 20 minuters promenad till skolan istället för att trängas i en buss fullproppad med 100 pers typ. VIRUSVARNING!
Har inte gjort speciellt mycket idag. Jag saknar min "ligga-i-soffan-och-göra-ingenting-eftermiddag", tyvärr har jag allt för mycket plugg för att hinna med det. Eller så är det jag som är en dålig planerare. Eller lite av varje.
Hmm...verkar som att jag inte har så mycket mer att säga. Eller jo! Jag är överlycklig över att det är...få se...(räknar dagarna på fingrarna)..fyra dagar kvar till sportlov, vilket betyder att det är tre dagar kvar eftersom jag är ledig på fredag. HA! Känn på den ni!
Kramar Anna


Kommentarer
Postat av: Isav

Tack :):) jag håller med dig totalt! VÅR KOM HIT!! hoppas du får ett trevligt sportlov sen då, mitt är i full gång just nu ^^ kram

2010-02-22 @ 23:09:28
URL: http://isav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0