Internationella ord

Fyfan. Internationella ord är inte min grej. Antingen grekiska eller latinska suffix får mig att bli yr i huvudet. Prov i det har vi på fredag. Hmm..har jag något nytt att berätta? Juste - Carolina och jag äger på att bygga hus! Ärligt, snart lovar jag att Pär, vår fysik/teknik lärare kommer och ger oss gula bygghjälmar och ber oss att bygga upp ett nytt stadshus. I miniformat får det väl då bli, eftersom vi bara jobbar med modeller såklart. Men vad sägs om ett stadshus för loppor? Det låter ju inte helt fel?
Igår då. Hemstudiedag, väldigt härligt att spendera en hel dag i en soffa, borde kanske flytta in där. Kollade på Jumper, hade inte sett den på evigheter. Sen var det träning och efter en timmes kondition gick jag hem och förberädde mig inför beach 2010 genom att bygga upp mina enorma armmuskler och göra lite situps. Jag ser redan skillnad..not...Anna


jumper med Rachel Bilson och Hayden Christensen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0