I'm that star up in the sky

Tjenamors!
Dagen har framför allt spenderats på en luftmadrass utan luft bredvid Julia i Carolina och Johannas källare framför made marathon. Ganska najs. Just nu gör jag ingenting. Sitter med spotify och lyssnar på R. Kelly - the world's greatest. Så egentligen har jag ju inget att berätta. Huvudet värker, jag får inte ha linser förrän imorgon, eftersom jag råkade peta mig själv i ögat med mascaran igår XD Så typiskt mig alltså! Speciellt när jag bara visste att Johanna skulle vara framme med kameran och att jag bara visste att mina glasögon inte gör sig bra på bild (ja, jag skyller på dem, de kan nämligen inte säga emot!).
Hur som helst har helgen varit bra, så nu är det bara att börja tagga inför en ny vecka med nya upplevelser. Haha, nä, jag skojar bara, det lät lite väl dramatiskt. Fast vårt första nationella prov är ju faktiskt på tisdag, så. Shiit. Tiden går galet fort! Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0