gymnasium valet klart

sitter här och har precis gjort klar gymnasie valet:) Det blev 13 st val (ahh, oturstalet!!)
Dagen spenderades med anna och Juliana Mini. Vi åkte en snabbis till v.by för att byta en tröja och köpa nagellack och sen blev det hem och fixa grupperna till Bowlingen på fredag med klassen. Hoppas ingen blir sur eller nåt, fast det tror jag inte:) Linn messade och frågade om jag ville följa med och fika i stan men min mamma sa nej:(:( *sur*. Sen messade Agnes och frågade samma sak, haha:) Ikväll blir det melodifestvalen. TACK GODE GUD; DOLPH SKA INTE VARA MED!!! jipppi! Han är ju bara så jävla tråkig! blä! Hejar på snyggingen Erik nånting såklart;P han kommer säkert suga men skit samma, han är snygg, eller hur? ;P
Just nu sitter jag och terrar Juliana Mini på fb. hennes übersnygga kusin har ÄNTLIGEN skaffat fb:D:D:D

vem hejar ni på ikväll?
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0