Google maps saved our ass

Igår kväll
haha, ni skulle varit med igår. Jag orkar inte skriva ner allt så jag skriver lite kortfattat. Jag, carro, Linn och Ami skulle på Öppet hus på Nackademin Norra. Vi tar t-banan till st Eriksplan (inget konstigt än så länge) sen går vi runt lite och försöker hitta men misslyckas. Efter ett tag hoppar vi på en buss och åker typ 1 timme eller nåt innan busschafören släpper av oss vid tomteboda POSTCENTRAL (skolan låg på tomteboda vägen så vi trodde att Tomteboda postcentral och tomtebodavägen låg i närheten av varandra men icke sa nicke. Sen går vi genom ett industiområde (där det är bäcksvart). Vi har ingen karta förutom Google maps i Linns telefon.
Sen kommer vi till en motorväg och inser att vi måste ta oss över 2 motorvägar och en spårväg + ta oss upp för en kulle för att komma fram. Sen går vi runt lite till och tillslut, efter 2 timmar kommer vi fram till skolan och då är det 15 min kvar av öppet hus! Hur fan lyckades vi? ingen jävla aning! Dom på skolan bröjade gapskratta när vi berättade att vi hade varit ute och gått i 2 timmar.
Sen när vi skulle hem fick vi hjälp till bussen (dom var väl rädda att vi skulle försvinna igen) och då tog det max 3 min till St Eriks plan. haha, fy fan va vi var misslyckade! Sen var vi tvugna att åka till hötorget för att hämta biobiljetter... jisses vilken kväll!

Idag åkte vi skridskor med alla 9:or på Norrviken. Jag och Julia ägde! Vi var nördarna som hade hjälmar men vi skyllde på att vi hade något att skydda, hihi XD När vi skulle hem lämnade alla 9:or oss och jag, julia, Jesper och Linus fick ta oss hem själva... Självklart så missade vi precis pendeltåget så vi fick sitta där i en kvart och vänta:( vad är det med mej den här veckan?? Jag kommer snart försvinna och hamna i Afrika eller nåt:(


B1 och B2 ;P

Liz, Anna och Amanda

Förlåt Omid men jag var tvungen att ta en bild, det såg så kul ut;P
Imorgon blir det v.by och åkeshov (måste kolla om vi kan spela bowling där på fredag). Men nu är det snart dags för Lets Dance och chips (eller hur Juliana Mini?)

/J

Kommentarer
Postat av: Juliana mini

Självklart! efter att ha åkte 1 mil är vi värda chips i stora mängder, hihi! puss

2010-02-13 @ 17:15:25
URL: http://jjullans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0