Frågor och svar

Hejsan alla! En viss person har sagt att jag måste svara på lite frågor här på bloggen så jag gör väl det då. (dom här frågorna har alltså han kommit på, inte jag, fast det fattar ni nog;P)

Vad är det pinsammaste jag har gjort? hmmm, det var nog när jag snubblade inför typ 20 pers (mest killar såklart, jag och min otur) på en sladd som typ skrek "VARNING SNUBBLA INTE PÅ DENNA SLADD!". Alla skrattade åt mej...:( inklusive mina kompisar...:'(
Vad tänder jag på? (alla kan nog vid det här laget gissa vem personen som vill att jag ska svara på det här är): jadu "hemliga person", jag misstänker att du menar på killar eftersom det är du som frågar. hmm,  det inge större fel på 6-pack, eller hur? sen tänker jag inte svara på det som "hemliga personen" sa att jag skulle svar på. Det får du fundera på lite längre, hihi;P
Något intressant jag varit med om: ehh, något intressant, det här var ju en tråkig fråga "hemliga person". hmm, nä, jag kommer inte på något och om jag gjorde det så skulle svaret inte vara så kul ändå, tro mej XD

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0