Dipp

Tjenamors!
Har precis gjort dipp och skurit upp morötter. Här i familjen kör vi chips fritt. Endast för att vi har godisförbud nu då, så tro inte att vi är värsta hälsokoll familjen.

Hej igen kan man ju säga. Det över skrev jag vid halv sex tiden, nu är klockan drygt tio. Hah, det måste vara något med mig och mat. Tidigare gjorde jag dipp och nu sitter jag med en glass skål i handen (mina fingrar börjar bli rysligt kalla, eftersom jag inte kan ställa ner glassen..)
Men god är den och då spelar det ingen roll hur mycket mina fingrar fryser för hela jävla Sverige är ett enda stort kylskåp! Nu får det vara slut! Snön menar jag då alltså.
Och det är då det är så gott med glass så att man i alla fall kan drömma om att den varma sommaren är här, trots att jag snart inte känner mina fingrar.
Kramar Anna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0