*blubb*blubb*

hejsan! Ida var det Nationellt prov i svenska för alla 9:or i landet Sverige. GIck helt ok, några frågor var lite flummiga menmen"/ Fick tillbaka ett annat svenska prov och jag fick vg+:D:D Trodde jag skulle få G men jag vara bara 3 poäng i från MVG:D:D glad Johanna:D
Imorgon är det öppet hus på Micheal Elias (se där kanske?) och sen träning. Jag hoppas inte min tränare kan läsa det här men jag tycker verkligen INTE om henne! Jag dööör! blää på dej! Nu sitter jag här och dricker chocklad dryck (förvånande, jag som inte dricker oboy). tro mej, det är chokladdryck med x-tra oby i;P hehe, Johanna special:) yummie! Ikväll blir det lite ma-plugg, vi får läxa varje dag:( Bajs! Nej, nu ska jag blubba vidare och göra något nyttigt:P Har just inset att det blev många smileysar i detta inlägg:)

en glad Johanna *blubb*blubb*, hehe
/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0