bara så ni vet;P

Detta är 2 saker om Anna som ni kanske inte visste;P

ღHon måste ALLTID kolla klart på en film hur sent den en slutar och det spelar ingen roll om det är reklam för hon lämnar inte tv:n (hon måste se hur det slutar, herre gud;P). sen kommer hon dagen efter och vär åt sig själv att hon såg klart den.
ღHon hatar meningen "Bestäm själv" och "vad tycker du?"
ღ Hon har svåra problem med att bestämma saker.
ღ Varje gång hon går in i en affär/läser en tidning säger hon "jag önskar jag var rik..."

Jag och Anna i sommras. Kolla va brun man va!! Längat tillbaks!
/J


Kommentarer
Postat av: Anna

Wow, Johanna! Du har verkligen stenkoll på mig :P

och förstår du hur svårt jag har med min beslutsångest när det gäller gymnasium? sen kan jag tipsa dig om att jag gillar när du lägger upp bilder på bruna ben!

2010-02-12 @ 23:11:47
URL: http://suddenlywesee.blogg.se/
Postat av: johanna

Hehe, jag vet. Jag vill ha bruna ben NU!!!

2010-02-13 @ 14:15:56
URL: http://suddenlywesee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0