shopping

Hallå! Äntligen är det bra väder igen och här sitter jag som en idiot framför datorn. Har lagt in alla bilder från sommaren och det tog tid (sega data jävel!). Dagen har spenderats med min underbara mamma i...ehhh, jag TROR vi var i Täby Centrum men jag tyckte jag såg en skylt Mörby Centrum... hmmm.... (tittar på ett kvitto) vi var i Täby! Vilsen som vanligt. Var i desperat behov av en ny bh och köt 2 st, en vanlig och en baudueblablakonstigstavning. Mamma slog rekord, det tog hela 3 timmar innan hon träffade någon gamal kompis. denna gång var det tony som hon jobbade med förut.
Carro är på cup i färjelanda (ja, det finns tydligen ett ställe i sverige som heter färjelanda, wierd). Hon har blivit besatt av ngn kille i en film hon sett så nu sitter jag på googel och försöker hitta honom, jisses.

Dagens köp



Har också köpt 3 par skor denna sommar (det behövdes faktiskt!)

Köpta i Danmark, har använt dom max 10 gånger och dom är redan superskitiga inuti. Herregud, jag behöver seriöst ett fotbad!

Också köpta i danmark. Jag är expert som ni ser att skita ner skor (hmm... det finns kanske en bra anledning till att mamma inte vill ge mej ett par vita jeans, hmm....)

Dom här jävla (men snygga) skorna gav mej 7 skavsår! Men jag förlåter dom, dom är så fina;P Köpta på Din Sko. Det är kilklack, vilket är bra för mej som inte kan gå i vanliga pinnklackar eller vad det nu heter:)
/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0