plågsam start

idag pep min väckarklocka (påminn mej att köpa en ny föresten) kl 06.48. Härligt.... eller inte:( Anledningen?: Idrotten började 8.00 i Solna hallen... jag tycker inte om idrott längre:( Jag var tvungen att ta t-banan som gick 7.15 och möta linn vid islandstorget och sen ta bussen mot mörbycentrum och sen gå av vid ankdammsrondellen (och nej jag ljuger inte, den hette så;P). Resten av dagen låg jag och några andra tjtjer som döda lik i sofforna i skolan. om man ens kan kalla våra soffor för soffor för man skulle lika gärna kunna ligga på sten, man skulle inte känna ngn skillnad:( Efter skolan mötte jag och linn Fanny och Agnes någonstans vid slussen. Linn förvirrade mej vart dom var, först var det sandys, sen hallys och sen tullys och sen hittade vi dom;) Imorgon har jag min första engelska lektion... JAG HATAR ENGELSKA!!!!! HATAR!!!! hjälp mej någon!?!?! Håller på att vänta på att min spanska lärare ska acceptera min förfrågan på en grupp på FB för annars kan jag inte göra läxan som är tills imorgon:S
Btw, imorgon är det skolfoto! ahh!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0