Julia :D


Visst är vi jäkligt snygga? hehe...

Va med Julia idag och vi snackade lite om klasserna. Länge sen jag vi sågs så, nu när vi går i olika klasser :(
Vi gick ut på "promenad" och köpte lite godis på ica, sen satte vi oss vid ängby IP och tjockisåt. Hallå? Lördag?
Aldrig hört talas om LÖRDAGSgodis? :P
Mötte faktiskt Liz där :D dom skulle spela match, så då kände man sig ju lite sådär lagom nyttig, haha. Sen igår mötte jag Jossi som jag inte heller sett på länge :( Usch vad jag börjar sakna den gamla klassen nu! Vill bara tillbaka! Det går skit med att skriva om berlinmuren, inte alls kul! Det blir bara dåligt, bläää!
Aja, ska försöka få texten att bli lite intressant i alla fall, sen är det bara att hoppas på att ingen somnar..
Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0