Home sweet home

skrev ett inlägg i morse men sen kom pappa så jag var tvungen att åka iväg till farmor för att hämta min cykel som jag lämnade där sist. Kom hem från landet igår, skönt att äntligen vara hemma, nu väntar jag på att anna ska komma hem, har inte sett henne sen jag åkte till skåne. Julia sitter på tåget hem så hon kommer väl hem snart förhoppningsvis. Jag har inte fotat så mycket i sommar men jag lägger in lite bilder imorgon för jag orkar inte gå och hämta kameran just nu;P Jag har iallafall varit i skåne, danmark, hemma med kompisar och landet. Det har blivit lite shopping också (gillar!). Imorgon blir det kanske v.by om vädret är bra. Måste köpa lite saker och carro som ska på cup har skrivit en köplista åt mej (tack carro -.-) Har kommit in i en gossip girl fas igen så ikväll ska jag nörda igenom hela boxen från första säsongen, eller iallafall börja. Måste köpa säsong 2! Är det säsong 3 som börjar snart? jag missade typ halva säsong 2:( Nu ropar pappa att jag måste duka så nu blir det inget mer, ses imorong! Caio!

min favorit i GG, vilken är din?
/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0