F-f-f-finally!

Nu är jag ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN klar med berlinmurentexten. Phuu..ska jag bara öva på att redovisa den också.
Imorgon är det match och jag är förkyld..bajs..men jag tänker spela ändå, idiot som jag är.
Har absolut inget roligt att säga. Liksom hur kul är det att höra om vad diagnosen vi gjorde på svenskan handlade om? Nja..Inte kul alls va?
Sitter i alla fall och suktar över massa fina saker, som små askar, ljus och olika dekorationer. Guuud, vad jag bara vill göra om mitt rum!
Nä, men ni får hoppas på att Johanna har något kuligare att berätta ;) Pöss




I brist på bilder får det bli gamla från i somras. Ett helt år till nästa känns lite surt alltså..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0