chokladbrunt

Igår var jag hos Limpan med några kompisar för att fira Linn (plus lite Ami och Petra också) som fyllde år den 15:e, 16:e och 17:e:D Jag hjälpte Linn med att handla igår efter skolan. vi handlade till 7 pers så dt blev 3 fulla Ica påsar med mat och annat onyttigt;) Det blev jobbigt att släpa hem alla påsar och våra väskor samtidigt som vi försöke äta varsin chokladmuffins.
(BTW, Tack till lillsyrran som just kom ner med en klasskakemuffins till mej;)puss på dej!)
 Det blev en lyckad middag trots att min och Linns klänning var nästan identiska förutom ärmarna. Linns kamera har nu många fina bilder på mej och fanny som fick lite tråkigt ett tag, hehe...

vid maten

snyggingarna Linn och Petrus;) Linn om du läser det här, lägg upp fler bilder på FB!

Idag har jag faktiskt sprungit, till Kyrksjön och tillbaka, jobbigt men jag måste verkligen börja träna för att orka med alla (jävla, piss, skit) trappor i skolan. 7 (jävla, piss, skit) våningar! Jag tycker synd om Ami som är på 7:e våningen, själv har man tur som har hemklassrummet på 6:e;P Sen har jag fårgat håret också, så istället för solblekt så är det chokladbrunt, nice!
/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0