Blackan

Woops...länge sen det blev ett inlägg från min sida..
Hur som helst så började jag skolan 17 augusti, 10.00 Plats: Aulan, Blackebergs gymnasium.
Så...vad kan man berätta. Klassen är väl okej, känns som om min klass kommer bli lite av nördklassen här..hehe..
Första riktiga skoldagen med lektioner och allt kan sammanfattas såhär:
1. Vi fick 3 läxor (wtf? Kan dom inte va liite snälla mot oss?!)
2. Redan imorgon kommer vi att ha våran första håltimme. Wihooo, sovmorgon!!
3. Jag höll på att somna på naturkunskapen. Tack gode gud för att jag valde sam och inte natur! :S
4. Jag blev indelad i klass SP1D D, igen alltså. Ända sen sexårs har jag hetat D.. 1D, 2D, 3D, 4D.....jag lovar att min blivande man kommer börja på D, typ David eller Daniel eller nåt sånt xD

Jahapp...antar att det var det, inte så mycket mer att säga. Pöss A

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0