Bjuder på den här..


Tjena, tjena mittbena!
Idag var en riktigt skön dag i skolan. Historia första lektionen, varav halva gick åt till att leta efter lediga datorer (mission failed).
Sedan var det idrott, första idrottslektionen på blackan, känns som att det kan bli kul! Efter idrotten var det dags för lite studieteknik, som en tjej föreläste om, så nu är jag fett motiverad (vilket kommer hålla ungefär veckan ut, sen är det slut med motivation). Sist spanska som jag faktiskt börjat gilla igen! Vet inte vad som slagit i mig, men jag känner att, ja mina vänner, detta kan faktiskt gå vägen! Nu ska jag sätta mig framför historian och läsa om berlinburen. Hare bra/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0