Studs

Hejsan!
Dålig uppdatering här på bloggen, så jag ska väl försöka sammanfatta helgen som gått.
Lördag - Åkte till globen för att titta på bounce. Asså shit, dom e så bra! Bästa jag sett på länge! Gud vad jag önskar att jag kunde dansa som dom, rätt så bra partytrick ;) Sedan mötte vi min moster och så gick vi på någon restaurang som jag inte kommer ihåg namnet på ;P
Söndag - Åkte till Solna med Carolina och Johanna i hopp om att hitta en balklänning, men nej. Ingen för mig, dock för Carolina och Johanna. För mig blev det istället ett par solglasögon....från barnavdelningen!? De hängde bland damavdelningen, och sen när jag skulle betala visade det sig att de var från barnavdelningen. Det fanns ingen prislapp på de jag skulle köpa så då gick hon och hämtade ett par nya som hade prislapp. Haha XD super!
Sedan var det träning och vi var otroliga sex stycken som kom! Hallå, var har alla tagit vägen??
Anna

Kommentarer
Postat av: anno

vilka gymnasium har ni sökt till?

2010-04-29 @ 19:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0