Spärrad

Hallå!
Är ni förvånade över att jag bloggar igen? Ni kanske trodde att jag lämnat bloggen för gott, men icke. Jag sitter faktiskt åter igen vid tangentbordet och publicerar ett inlägg. Nog för att det var en vecka sen jag senast klickade på publicerarknappen, men nu är jag back on track ;)
Dagen har spenderats med Carro med vofflor, kalaha (dock bara några minuter) och disaster date. Juste också något TVprogram om nån tjej som var besatt av sitt ex :P
Låter det som en bra dag? Kanske inte, men den var alldeles perfekt för mig! :)
Idag låste vi även upp min mobil som spärrats. Jag trodde att jag skulle dö utan min älskling....
Tur i alla fall att Johanna drog storyn om den borttappade och upphittade mobilen, för från och med nu är det ett minne blott!
Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0