Remember Me

Hallå! Dagen har varit rättså bra, sitter just nu och gör egentligen ingenting. Kommer förmodligen få tinitus, eftersom lillbrorsan duschat i 45 minuter, så mamma kör på sina hemska busvisslingar (ska lägga till att jag sitter en meter ifrån henne..)
Imorgon är det nationellt prov i matte, fast helt ärligt så är jag inte speciellt nervös. Det verkar inte sådär jättesvårt, speciellt inte B1:an, alltså G:provet typ. Om jag fattat det rätt.

Gårdagen i allafall. Jag och Julia drog till stan igår, eftersom vi hade hemstudiedag, skitvarmt var det! Härligt verkligen. Nu äntligen verkar det som våren är påväg.
Vi såg remember me, mycket bra, förutom slutet då.
Vad är det för jäkla trend som alla regissörer börjat med att göra de sista minutrarna så deprimerande, när allt verkar sluta så bra? Var tog alla romantiska komedier med "och så levde dom lyckliga i alla sina dagar" vägen?
Anna
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0