påskägg och micke


fick påskägg av Anna, Julia och Jossi ida. tack så mycket sötnosar<3 Ser ni tejpen på ägget till höger, typisk Annatejp;P
Min Dag:Slutade tidigare idag på fördjupningsmatten (TACK GÖRAN!!!) fast jag förstod faktiskt vad vi höll på med:D På so:n kollade vi på en film med en tjej som lät som Tony Irving, haha. Imorgon måste jag till min farmor, en knapp har lossnat från min jacka så hon måste laga"/

Konversation mellan min pappa och min granne vera, 5 år som kom och var påskkäring.
Pappa: gillar du potatis Vera?
Vera: ja, det är väl gott....
Pappa ger Vera en potatis istället för godis och Vera ser lite halvt besviken ut. HAHA;P (hon fick godis sen om ni undrar)

har lite att göra detta påsklov, typiskt, på påskLOV ska man vara ledig, det är det som är meningen med LOV. Måste göra klart min blid, plugga lite ma till nationella och göra fysikhemprovet:( Annars ska jag bara vara med kompisar och anna och jag har lovat varandra at vi ska simma en gång (den som tror att vi kommer att göra det räcker upp en hand)

början på min bild, ska föreställa micke (eller molle) i Micke och Molle;P
/J


Kommentarer
Postat av: Amanda

Framtida konstnären Johanna??

2010-04-02 @ 17:06:47
Postat av: johanna

haha, tack:) <3

2010-04-02 @ 21:15:23
URL: http://suddenlywesee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0