KommerIntePåNågonRubrik

Halllå!
Vaknade idag ungefär tjugo över åtta, eller vaknade och vaknade, väckarklockan gjorde jobbet.
Spelade match med Carros lag, samling 9.40 (i vanliga fall skulle jag förmodligen precis varit klar med frukosten...)
Jag var ju inlånad då, och sedan när vi skulle börja spela, så blev jag inlånad av motståndarna första halvleken, eftersom dom hade för få spelare :S
Andra halvleken så lekte jag följa john med någon jäkel från det andra laget, suck...hon förföljde mig som en jäkla kackerlacka!
Aja, vinst med 2-0, så det va bra :) Imorgon blir det återigen träningsmatch mot reimersholme, tror jag dom hette..
Men nu ska jag äta lunch!
Anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0