Facebook

Sitter just nu inne på facebook och kollar på lite bilder.
Hittade två sexiga bilder från typ fyran femman. Haha, gräsligt!
Imorgon ska jag spela match med Carros lag, ska bli kul :) Bara det att jag alltid blir så nervös, eftersom jag inte vill att allt ska gå åt helvete tack vare mig. Haha. Fast det brukar gå bra ;)
Dock har jag cp ont i knät, så förhoppningsvis går det över tills imorgon.
Det hänger ju på psyket, eller hur Johanna? :P
Anna


Snygg matching va? Jag var inte så insatt i mode och kläder på den tiden...


Lillebrorsan, Kusinen, kompis till kusin och jag i en superhet badkjol
köpt på intersport typ.

Reta mig för guds skull inte nu! Snälla! Haha.
Lägger bara upp dessa foton med tanke på bristen på foton i bloggen.
Men snart så ska jag köpa en ny kamera, så då fan! 


Kommentarer
Postat av: Sushi

Var är din flytväst, Anna?

2010-04-20 @ 20:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0