Vilse i skogen

Hejhej!
Har inte bloggat på ett tag, men svaret på varför jag inte gjort det är att det är att det inte funnits något att blogga om. Men nu bloggar jag igen! Bättre sent än aldrig, lixom?!
Ska i alla fall börja laga mat nu. Mamma och pappa e på opera och lillbrorsan på disko, så jag hittar väl på något enkelt till mig själv. Sen blir det chips och sånt allmänt myys♥

Dagens händelse: Jag och Jennifer gick vilse i judarn skogen... orientering är inte vår grej..hmm? Ajja, jag är tillbaka!
Veckans händelse: Jag har skaffat facebook! När till och med släkten börjar tjata på en känns det som ett måste, va?

Anna 


Kommentarer
Postat av: Wilele :)

Hittade ni ettan? =P

2009-09-25 @ 18:53:41
URL: http://willees.blogg.se/
Postat av: Anna

japp :)

2009-09-25 @ 21:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0