tvingad att skriva

ligger här på mitt rum och försöker skriva en bra text om svin influensan medans syrran sitter i källaren och klagar på att jag aldrig bloggar men ska jag skriva varje dag:" idag har jag varit i skolan , oj va kul det var!". nej det blir bara tråkigt men jag kan säga att Carro fick värsta skrattutbrottet vid middagen när hon skulle berätta om nån lektion. haha, har det på film, ska jag skicka in det till Americas funniest home videos? det skulle lät vinna! haha, min syster är så söt. har ni tur så kanske jag lägger upp den nån gång. imorgon blir det mera skola. Juste, fick reda på att vi har skolfoto nästa vecka:D hoppas vi får ha spex! några 9:or förra året hade med ciggaretter och sånt så då sa dom att man skulle ta bort det. Noo, jag har längtat till spexet. det är ju det som är kul! aja, nu ska jag fortsätta med min svin influensa text. ha det bra!

Johanna


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet, jag är söt!:)

Du lägger inte upp den videon, om du gör det är det inte vi som har tur utan du som kommer få otur!

puss hej!

2009-09-07 @ 19:38:14
URL: http://carruus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0