Trötter

Hejsan!
Efter att ha spelat match och idag stått för trerättersmiddag tillsammans med Olle (blev faktiskt riktigt gott!)känner jag mig lite sådär lagom utpumpad. Mina torra linser gör ju inte trötthetsefekten sämre direkt heller? Och klockan är få se nu...bara 23.04, börjar jag bli gammal och skruttig, eller är det bara linserna som egentligen borde ligga i linsförpackningarna nu? Hmm..alternativ nummer två låter lite trevligare.
Imorgon blir det plugg med Johanna. Fan va tråkigt egentligen. Plugga en helg?! Nä, det låter fel!
Men eftersom provet är på onsdag och jag varit dålig med pluggandet får jag skylla mig själv och ta igen det under helgen.
Ajja, nu ska jag ta ur linserna sen får vi se vad jag hittar på i min ensamhet..
Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0