snygging i ledet

Har precis kommit hem från träningen på Mossen. Det blev lite anfallsövningar och nånting med en stege som typ alla snubblade på;P Imorgon börjar vi sent för vi har ingen so :D:D Måste bara säga 2 saker.

1:
min tränare var en "pain in the ass" idag. Jag vet inte vad vi hade gjort för fel men nånting måste vi har gjort för hon var skitsur hela träningen... tråkigt + att jag fick tillbaka 2 armband och ett halsband som jag glömde att jag gett henne på en match och dom var helt ihopsnurrade:(:(

2:
När vi skulle "jogga ner" så fick vi en ny i laget. Han hette Pontus och var väl 15-16 år och SKITSNYGG!!! Höll på att tappa balansen där ett tag XD haha! Han kom från ingenstans och sa:"hej jag heter Pontus". naaaw, gulligt med killar som kommer ibland (om dom inte stör dvs!). Han höll med mej när jag sa att vi sprang för snabbt och det var väl tur för det var nog ingen annan som lyssnade:(

Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0