skoljogg

Hann lägga upp lite bilder igår iallafall:D Kom hem från träningen och syrran satt vid datorn så jag snodde den lite snabbt;P Träningen var bra. Vi spelade småmatcher och mitt lag bestående av: mej, Steffi, Josefin, Amanda och Anna sög i början men i slutet kom vi tillbaka och kom 2 av 3 lag. Det blev straff så vi fick springa snabbt till halva planen och tillbaka tills att det lkag som vann hade joggat ner. Gissa om dom gick eller sprang? gick såklart. Fick reda på att på onsdag om 2 veckor ska vi åka till Hard Rock Café som avslutning. Har varit där en gång förut och dom har jättegof chokladglass:D:D Idag var det skola till lunchen sen ska vi samlas igen 14.45 för att ha skoljoggen (springa och samla in pengar till barncancerfonden). det blir 3 varv runt Judan och sen hem duscha och sen till farmor för middag. Ha det bra!

Visst var jag fin när jag skulle ut och springa.
Tights - Stadium, Jacka - BP, Lovika vantar, Halsduk - Gina

Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0