Ska jag bli emo nu eller?

Hejsan! Skolfotot var idag och det gick smärtfritt. eller nästan. mina öron höll på att spricka när någon, jag nämner inga namn men jag tror personen vet själv vem HAN är, smällde en ballong. SÅ det belv iallafall en bild som jag blundade på, jippi:(
Ensamfotot gick också bra, behövde bara ta ett. yea, först gången jag bara behövde ta ett, brukar alltid behöva ta typ 3, 4 eller nåt, *stolt*. Imorogn får klassen (Efter mycket tjat) göra spexfoto! JIPPI!!! Vi ska ha "Emo vs Fjortis tema" och gissa vad jag ska vara? Emo såklart, eller inte... Ska ha på mej en TH-tröja och Julias paestina sjal. Sen skulle Hanna hjälpa mej med sminket. Brukar inte sminka mej med supermycket kajal annars men det blir säkert snyggt, eller? Aja, ni få se sen. Jag kan försöka komma ihåg att ta med kameran så jag kan ta lite bilder. Nu ska jag fortsätta göra engelskan, ha det bra!

sökte på "emo" och då kom den här bilden upp. Är det såhär jag kommer se ut efter att hanna har gått löst med sminket?
Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0