SHITSHITSHIT!

Faan!
Nu måste jag leta reda på en av nitarna till mitt nya linne, för den har redan lossnat!
Hmm..var kan jag ha lagt den?! I hallen? Matbordet?
Ahha! Där ligger den! på skrivarn! :) hmm...? Konstigt inlägg det blev nu?!

Idag var det i alla fall skolfoto. Hoppas det blev någolunda bra (jag tror inte jag blinkade i alla fall..)
Tänkte bara säga sorry för mina inlägg som förmodligen inte är så roliga.
Men jag har helt tappat lusten till allt. Jag orkar inte blogga, känner mig inte taggad över alla läxor vi får. Känner mig helt enkelt seg. segare. Anna.

nä, ska göra matteläxan nu och sen smaska i mig kladdkaka :) mohaha!

Anna 


Kommentarer
Postat av: alexandra

jaa.. :)

ja, usch för att städa! Men det är sånt som behövs emellan åt ;)

2009-09-15 @ 17:13:08
URL: http://aalexandrahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0