Peppad

Hejsan!
Fredag idag och jag är på BRA humör! Friidrotten idag fick mig lite att piggna till och det var riktigt kul, fast nu är jag helt slut i mina armar (konstigt eftersom vi sprang ganska mycket?)
Pappa sa att jag ju kunde satsa på friidrott, men det känns lite sent nu, 15 bast. Nu slutar de som fattat att de aldrig kommer att bli någon ny Carolina Klüft, ska jag då börja? Nja, det känns lite fel.
Hade dock tappat min ENA sko i nån backe, så jag fick va barfota. Inte så härligt, mina fötter gjorde ganska ont efter tre sextiometerslopp...aja, det gick bra i alla fall.
Ikväll blir det bara slappande och härligt med helg! Känns som jag aldrig längtat så mycket efter helg förut!
Nu: äppelkaka! MUUMS!
Anna

Kommentarer
Postat av: anonymooo

aldrig för sent att satsa...!

2009-09-18 @ 22:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0