ögonen svider!

Har åkt på nånting som gör att mina ögon svider och har svullnat upp så ni som ser mej i skolan ida, jag är inte misshandlad jag har bara använt/ätit/vad vet jag nånting som jag allergisk mot:( Förra veckan var det ögoninfektion eller nåt och nu det här. Vad har Gud emot mina ögon?? Aja, ida är det sovmorgon så jag börjar inte förän 9.40:D Anna kommer snart tror jag. Juste Jossi ringde Carro och sa att hon hade fått en hamster... Ja, vad säger man om familjen Mårtensson Wallin?? den nya familje medlemen hater iallafall Dexter:P Gulligt namn!

Jossis nya hamster vid namn Dexter. bild från syrrans blogg/jossis blogg

Johanna

Kommentarer
Postat av: Josephine

Haha Dexter !:D

2009-09-28 @ 19:58:13
URL: http://jrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0