nya jeans

Hej!
Var i skolan ida, (suprise?). Efter att ha insett att jag glömt allt i spanska, matten, skrivit en text på 3 sidor på engelskan, fått mina skor knutna med en "Harrys special" knut + sett en riktig hjärna fick vi sluta lite tidigare. :D Skulle ha sprungit ida men jag är förskyld så jag springer antingen i helgen eller nästan vecka istället. Efter middagen åkte jag upp med mamma och syrran till V.by för att köpa nya jeans. Har typ bara 2 par som jag använder och ett av dom är trasiga:( Imorgon blir det mera skola (jippi). Någon som vet om vi har idrott eller inte? jag har nämligen ingen anning:( as usual, hihi.

FÖRLÅT för en OTROLIGT dålig bild men försök fota er själva utan en spegel och med en frysbox som hjälp.

Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0