match imorgon

Hejsan! Skola ida, hade redovisning på son som gick bra. På eftermiddagen var det orientering och ni har säkert läst hur otroligt bra det gick för Anna. För mej gick det oväntat bra förutom mina piss knän som börjat göra ont igen:( När jag var klar sa Anders (gympaläraren) att jag skulle springa och hjälpa Carro som precis sprungit förbi. Jag sprang åt det hållet som han pekade och gissa vilket håll Carro kom ifrån sen? Från ett helt annat håll såklart. JAg gick runt där i skogen och ropade efter Carro men det ända jag hittade var träd och stenar. Sen kommer Love och säger att Carro hade kommit tillbaka och att Anders hade bett honom att hämta mej... Ja, vad säger man? Tack Anders för lite extra motion som om jag inte hade fått det efter att ha sprungit runt i skogen 1 timme!
Ikväll blir det mys framför tv:n. Jag har faktiskt börjat sticka (tantvarning! menmen). Det har redan blivit 3 hål som kom dit på ett mystiskt sätt...hmm... Imorgon är det sista matchen för säsongen, gud va skönt! Denna säsong har verkligen gått åt helvete! Ska kanske börja gå på friskis&svettis igen (tantvarning igen!!). Gick på det när fotbollssäsongen slutade och det var faktiskt väldigt skönt måste jag säga och det ligger nära, max 5 min bort:D Aja, nu är det tv som gäller! ha det bra!

Lägger in en bild på Jay-Z, han är ju i Sverige! Han nya låt med Rihanna och Kanye West är verkligen skitbra! Finns under kategorin "video/trailers".

Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0