målpass

Hejsan! ida var det sista matchen i sanktan. Skönt att det inte är fler matcher faktiskt, det tar upp en hel dag:/ Jag gjorde faktiskt en pass till My som gjorde mål. Jag som är back i vanliga fall är riktigt stolt:D Fick en superbra pass av Fanny (L) som också var väldigt stolt att hon hade passat mej XD Imorgon blir det plugg med anna, jag har gett mej Fan på att få bra betyg på so provet så jag måste plugga. Glömde min mobil hos min tränare så det är borta, hoppas hon inte kollar mina sms... :/ Längtar till Onsdag, då är det avslutning på Hard Rock café, tar med kameran och fotar lite. pusss

Johanna

Kommentarer
Postat av: Anna

Johanna, jag tror inte hon läser dina sms, det e bara du som läser andras! :P

2009-09-26 @ 22:28:15
Postat av: Johanna

det där är taskigt! jag läser bara ibland... jag kan inte hjälpa att jag är nyfiken...

2009-09-28 @ 09:14:59
URL: http://suddenlywesee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0