Kommer inte på en rubrik så det får bli såhär...



Hejsan! Hann inte blogga igår för det var träning"/ Åkte med Anna till Stora Mossen där vi trodde att vi skulle träna men det visade sig att vi skulle vara på ett annat ställe. wops! Tränarna hade tydligen skickat ut mail om det men det hade jag inte läst på väldigt länge... hihi:P Ida har vi inte gjort något speciellt. Satt bredvid syrran på matten för killarna jag sitter brevid är omöjliga. Det går inte att koncentrea sig! Dom tar mitt sudd hela tiden, slänger sig över min del av bänken för att ta grejer av varanndra och pratar HELA TIDEN! Nu fick jag stå ut med Örn som sa att han hade gjort läxan hela lektionen istället, jippi..."/ Bakade på hemk. det belv harmburgare bröd så nästa gång ska vi troligtvis baka hamburgare. Nej, nu ska jag ta och äta upp min Ben & Jerry glass som jag köpte igår och gå upp och titta på Top Model 4 som jag sett ungefär 3952 förut. ha det bra!


Mamma har börjat premenerare (hur fan stavas det!!?!?!?) på chic åt mej och syrran, tack Mamma!!

Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0