jävla lärare!

Skrev ju att jag började 9.45 ida. När jag och resten suttit utanför slöjden till 10 så gick Bella och Jenni ner till expeditionen och det visade sig att vi inte skulle ha någon slöjd så vi började inte förän 11.50. JÄVLA LÄRARE!! kan dom åtminstonde sätta upp en lapp på dörren så man slipper sitta utanför i en evighet för att sen SJÄLVA kolla om läraren hade tänkt komma!!!!!! Det är väl inte så svårt? Dom är väl skrivkunninga hoppas jag. JÄVLA LÄRARE!! sen om dom hade tänkt komma till lektionen och kommer sent till lektionerna säger dom: "oj, jag glömde papprerna så jag var tvungen att gå upp igen". Jaha, om vi säger att vi glömde böckerna blir det en prick (får man 4 st får man speciallundervisning, töntigt i know!). Sä himla dåligt! Om dom kan komma sent utan att det händer något ska väl vi kunna det också!? Det är väl ingen skillnad? eller? Det är inte vårat fel om vi slutar med IG i alla betyg om lärarna aldrig kommer?? JÄVLA LÄRARE!!!!

(en väldigt sur) Johanna

Kommentarer
Postat av: Anna

håller me dej Johanna!

2009-09-04 @ 14:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0