jag som emo

ja, idag var det som skrivet dags för spexfoto för klass 9D. Det blev väldigt bra tror jag. Jag stod på emosidan vid Liz och Omid. alla var med förutom Stefan och Martin (som inte ville vara med:( och Hanna som var sjuk. Amanda blev hälften emo och hälften fjortis. Tjejerna trängdes på stora toaletten och vi fick sitta med sminket på So för vi var tvungna att springa till fotografen sen. Vår syo kom in och skulle prata om gymnasium och måste ha trott att vi var freak eller nåt. Lägger upp lite "backstage" bilder imorgon men här är iallafall en bild på fina lilla jag om emo.

Jag intar emo pose. Jag var blekare förut men det försvann"/
Kläder mm: Tokio Hotel tröja, jeans, läpppercing, nitmarband, bellas convers.

Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0