Hjälp! Jag drunknar!

Hejsan!
Ja, jag håller på att drunkna. Och då pratar jag ju såklart inte om det riktiga vattnet, eftersom det e ruggigt kallt ute nu. Nej, jag pratar om alla dessa läxor och prov! Men jag har nu tagit en paus från läxläsandet ett tag och bloggar lite. Känner att jag börjar bli dålig på det! :o  Ajja, nu ska jag, tråkigt nog, iväg till böckerna igen.
Samhällsekonomi på torsdag och jag börjar äntligen fatta! Övar jag lite till bara så tror jag faktsikt att jag kan klara dethär! wiee :) Ska bara inte hoppas på för mycket nu.
Dagen har väl bara varit en i mängden. Kan inte komma på något speciellt. Skola, skola, skola. Blä, blä, blä...
Jahap, då var det bara back to business,
pussar Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0