hemma gjord frukost

Imorse var jag riktigt duktig tycker jag. Gick upp ganska tidigt och gjorde en omelett till frukost. Det blev väldigt gott, måste göra det igen! Sen ringde jag Anna som lät som en zmobie på sömntabletter och frågade om hon kunde komma över så vi kunde göra so läxan tillsammans. Efter det fotade vi även bilder till bilden på fredag. Det ska vara siluettbilder men det är halvt omöjligt att få några bra men men jag har en vecka på mej. Grannen frågade om jag kunde sitta barnvakt åt minstingen Vera på Tisdag. Självklart kan jag det. Ska hämta henne från dagiset som ligger ca 30 sek från mitt hus i parken så de blir ingen supervandring direkt. Sen får man ju alltid lite extra cash i plånboken så det gör jag mer än gärna + att Vera är megagullig:P Imorgon blir det skola men ingen so så jag börjar inte förän vid 11 eller nåt sånt:D

En omelett med ägg, potatis och skinka + ketchup ofc med en kopp med juice.

Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0