Helt slut

Jag är helt slut i benen. Igår cyklade jag till skolan, hem igen, till Judan, sprang 3 varv, cyklade hem till farmor och cyklade hem igen och idag cyklade till skolan, cyklade till Ängby IP med Hanna på pakethållaren, hade friidrott i en timme och sen cyklade jag hem. + att min idrottstränare tror att jag kanske har benhinneinflamation. Förstår ni hur mina ben mår? Dom mår skit rent ut sagt! Ikväll blir det lungt framför tv med familjen med chips. Ibland behövs sånna dagar. Snart är det middag, räkor (mums) men innan måste jag hitta fakta om Tjajkovskij (en känd kompositör som bla skrev Svansjön) till musiken. Valde honom enbart för att han har skrivit musiken till Törnrosa, hur töntigt det än låter. Ha en bra kväll och ta det lungt om ni inte vill sluta som mina ben... xD
Pjotr Tjajkovskij, målning av Nikolaj Kuznetsov.
Denna snygging ska jag skriva om

Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0