Först: rolig föreläsning Snart:Hard Rock café


Hejsan! Sitter här och har duschat och målat naglarna. Ikväll blir det Hard Rock café med tjejorna i laget, ska bli skit kul! Ska åka t-banan med Fanny, Fanny, Hannah, Linn och Anna och sen möter vi upp Malin, Emma och My för att sen åka till Odenplan och möta resten. har varit på hard Rock café en gång tidigare och det ända jag mnns var att dom hade väldigt god choklad glass, hehe...

Ida var det en kille som föreläste om droger och han var skit kul! Föreläsningar brukar vara jättetråkiga men hans var jättekul för han hade själv använt droger så han visste vad han pratade om. Jag trodde det skulle komma nån torr typ som hade fördommar om oss ungdommar och gnälla på oss att inte använda droger. Föreläsningar blir alltid så mycket bättre om den som pratar har erfarenhetar och är roliga. jag tror inte jag har skrattat så mycket på skit länge, han var super kul. Hela bänken som jag satt på skakade för att alla skrattade så mycket.

Johanna


Kommentarer
Postat av: Carolinadenfina!

amanda garbade som tusan!xD Anna, du måste blogga oftare!:o

2009-09-30 @ 19:44:50
URL: http://carruus.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha xD men han var så rolig! Jag har nog inte skrattat så mycket på jättelänge xD

2009-10-01 @ 17:22:51
Postat av: Wilele :)

Han var så jävla härlig (y)

2009-10-01 @ 23:20:42
URL: http://willees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0