...

Känner mig nere.
Usch alltså. Det känns som om all min drivkraft blåst bort och kvar står jag här och är inte taggad för något.
Vill bara sova igenom några dagar och sen vakna upp igen och vara fit for fight!
Jag känner mig inte sugen på att blogga, inte plugga, det känns till och med som om jag skiter i mina vänner, men jag vill bara att ni ska veta att det gör jag inte!
Men jag orkar bara inte klistra på dedär fejkade leendet, som alltid måste finnas där. Alltid ska man vara glad. Alltid ska man vara positiv och trevlig. Jag orkar inte!
Ikväll ska jag se idol, sen ska jag fan gå och lägga mig och sova bort denhär dagen. Den här dagen är inte värt något. Bara en i mängden som jag tänker lämna till det förflutna.Slänga i en papperskorg och låta den ryttna bort..

Anna 


Kommentarer
Postat av: Anonym

:O finns här för dej!

2009-09-17 @ 19:30:52
URL: http://carruus.blogg.
Postat av: liz

Håller med Carro, vi finns alla här för dig! Och imorgon blir det bättre. Tänk på hur bra du har det trots allt (tänk på barnen i afrika :O). Och imorgon ska vi ha skoj i skolan och på ängby ip och sedan är det HEEELG! Och det är okej att deppa ibland hörru, det kommer bli bättre :D

2009-09-17 @ 20:49:45
URL: http://lliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0