Dagen före idag.

Hello! Ser att jag inte skrivit på länge nu, men nu skriver jag igen.
Ja, dagen före idag (gårdagen, för er trögfattade) spenderades, som Johanna skrev hemma framför TV:n i mitt vardagsrum med chips, ostbågar, godis, cola och fanta. Mums ;)
Vi tittade lite på film och även kändisjungeln, fast jag vet inte om jag tycker att det var så värst roligt....känns som ett program som "Nu-sätter-vi-kändisar-i-en-jungel-för-att-tjäna-pengar".
Sen när alla gått tittade jag på flight 93 och lite pirates ;)
Gud, flight 93 måste nog vara en av de sorgligaste filmer som finns. Men bra är den.
Ikväll kommer det gäster, för min pappa fyller år idag!
GRATTIS TILL HONOM! <3

kram Anna


Att detta hände är helt ofattbart. Sånt som bara händer på film....

Kommentarer
Postat av: Johanna

djungel stavas med DJ och inte J. HA!! Där fick du för alla gånger du har sagt att jag inte kan stava!!



Älskar dej!

2009-09-12 @ 19:21:11
URL: http://suddenlywesee.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Hahah, visst var dom ;)

2009-09-13 @ 16:07:11
URL: http://justmimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0